Autor:
FOKUS
ponedjeljak,
21 novembar 2011 20:59
Američki
novi svjetski poredak općenito je popraćen ucjenama, ekonomskim sankcijama,
demonizacijama, vojnim agresijama na one slabije, te osiromašenjem kulturnih,
duhovnih i estetskih vrijednosti. Sve se to radi u ime humanizma koji obiluje
hipokrizijom. U osiromašenje kulturnih vrijednosti koje je dio univerzalno
sprovođenog SAD mentalnog genocida, spada i "gej film" Srđana
Dragojevića "Parada", talentiranog režisera koji je, u ovom slučaju,
prodao dušu đavolu "za šaku dolara". Ne bi bilo čudno kada bi ovaj
film, prepun neukusa i apsurda, dobio i poneku prestižnu filmsku nagradu, a
možda i sami Oskar. To bi se uklopilo u aktualno zapadno humanističko smeće
koje obuhvaća i nakaradno prikazanu homoseksualnost, seksualnu orijentaciju
koju nitko pametan ne spori kao činjenicu. A taj dio smeća, ta vulgarizacija
čovjekove intime, sve više postaje dio postmoderne perverzne civilizacije
holivudskog tipa prepune banalnih hepienda i srceparajuće melodramatike u vezi
s novokomponiranim ljudskim pravima.
Režiserska hipokrizija,
vulgarnost i prostituiranost
Rečeno
je da je jedna od poruka ovog filma navodno obrana homoseksualnih sloboda. Na
čelu te obrane staju zločinci iz svih krajeva ex-Jugoslavije. Oni koji su
ubijali i klali narod ranih devedesetih, sada su se prostituiranim režiserovim
"prosvjetljenjem" preobratili u nevine ovčice i anđele dobra koji su
spremni da svoje zločinačke vještine upotrijebe protiv svih onih koji napadaju
"najvrijedniju od svih sloboda": pravo na isticanje svog pederstva
(pogrdan izraz kojeg obilato koristi režiser u simpatičnom značenju).
U
žiži filma je zaljubljeni homoseksualni par koji doživljava različite uvrijede
od okoline, ali koji se ne stidi svojih posebnosti. Ovo dvoje zaljubljenih,
zajedno s nekoliko drugih homoseksualaca, angažiraju više zločinaca koji će ih
štititi od navodno profašističkih masa koji se agresivno postavljaju prema
sodomijskim slobodama, posebno u vrijeme gej parada. Čitava stvar je u toj
mjeri perverzna da okorjeli zločinci i sami pokazuju na kraju filma visok stupanj
sklonosti ka homoseksualizmu, a možda bi i sami to postali da je film duže
potrajao. Priča završava srceparajuće tragično, smrću jednog od homoseksualaca,
a simbolički označava osudu bestijalnih, neljudskih heteroseksualaca prepunih
predrasuda prema navodno normalnoj i plemenitoj homoseksualnoj posebnosti .
Režiser
je primio pare od međunarodne zajednice da homoseksualnost prikaže gledaocima
kao nešto što je normalno i prihvatljivo, ali je očito da ni on sam nije
previše u to vjerovao. Elem, u ovom je filmu odnos među homoseksualcima
prikazan izuzetno čedno, i svodi se na tek pokoji dodir i pokoji pogled. Ne
ljube se, ne miluju po erogenim zonama tijela, nema strasti u njihovim
odnosima, nema ležanja jednog nad drugim. Dakle nema apsolutno ničeg što je
normalno za "zastarjeli" tip seksualnih odnosa, a što filmska
industrija u čitavom svijetu obilno i obavezno koristi prikazujući te
"zastarjele" heteroseksualne odnose. Pored toga, dva glavna lika u
svojim susretima imaju glatko izbrijana lica.
Mogli
su, recimo, biti obojica bradati i barem se jednom poljubiti pred kamerama, ili
su se mogli htjeti vjenčati ili, pak, tražiti usvajanje nekog djeteta, dakle
raditi sve ono što je u gej zajednicama na Zapadu svakodnevan način ophođenja.
Sve u svemu, homoseksualizam je u ovom filmu, da apsurd bude veći, prikazan
bespolno, u obliku ljudskih anđela koji se dostojanstveno bore za svoja
ne-spolna homoseksualna prava. Režiser se očito bojao negativne reakcije
gledatelja u slučaju da je homoseksualnost bio prikazao u svojim pojavnim
oblicima (ljubljenje, itd), a za to ne bi ni dobio pare od međunarodne
zajednice kojoj je stalo da gej odnose ubaci u naš "tradicionalizam"
kako bi smo, eto, brže ušli u Europu. Ali, nedostatak realnosti, autor filma je
nadoknadio obiljem vulgarnosti. U filmu skoro i da nema dijaloga bez sočnih,
seksističkih psovki koje sve više osiromašuju jezik. A režiser ovog odvratnog
djela se potrudio da svoj frojdovski intoniran otpor prema homoseksualizmu, a i
prema filmu kojeg je napravio po narudžbi, vidljivo izrazi krajnje vulgarnom
rečenicom: "Nema dobrog seksa dok se jaja ne udaraju."
Manipuliranje
homoseksualnošću
Heteroseksualnost
je u dosadašnjoj povijesti bila nužan uvjet održanja vrste. Ergo (dakle), sve
institucije, prirodne i izvedene iz heteroseksualnosti (porodica, brak, itd)
bile su označene kao moralne, društveno prihvatljive. Nasuprot tome, jalovi
oblici seksualnosti kao sodomija (bez obzira na to dali se prakticira od homo
ili heteroseksualaca), incest (iz kojeg se stvaraju degenerirana djeca),
pedofilija i općenje sa životinjama, smatrani su nemoralnim i najčešće pravno
kažnjavani. Tako se, u pojedinim državama SAD, sodomija i dandanas pravno
sankcionira.
Napomena:
Tvorac filma kojeg razmatramo ne može se suzdržati a da ne vrijeđa albanski
narod imputiravši mu intenzivan seksualni odnos sa životinjama. Ili je, možda,
plaćeni prorok koji nam unaprijed kaže da će i taj oblik seksualnosti ubrzo
biti proglašen jednim od osnovnih ljudskih sloboda i prava?
Kako
je, onda, moguće da je homoseksualnost na Zapadu, u vrlo kratkom vremenu, iz
kažnjivog čina prešla u domenu osnovnih ljudskih sloboda? To sigurno ne možemo
pripisati zapadnom humanizmu koji drži u neokolonijalnom položaju tri četvrtine
čovječanstva uzrokujući direktno i indirektno smrt milijuna ljudi godišnje.
Stvar je u tome što je zapadna retorika formalno bazirana na ljudskim pravima
koja, u stvari, treba da posluže razjedinjavanju ljudi na samom Zapadu kako bi
se revolucionarni potencijal stanovništva razbio i usmjerio na međusobne
sukobe.
Za
ilustraciju, dovoljno je podsjetiti se na tvrdnje teoretičara homoseksualnosti
u kojima se ističe kako je ova ne-uobičajena vrsta seksualnosti temelj posebne
gej civilizacije koja paralelno egzistira sa civilizacijom heteroseksualaca!
Gej
parade ponosa nisu, prema tome, samo izraz jednog obespravljenog i prokazanog
sloja ljudi koji sada ima priliku da se, napokon, javno manifestira. Štoviše,
homoseksualci su ponosni što pripadaju posebnoj civilizaciji i što bi, po
njima, trebalo da imaju vlastite institucije te druge oblike društvenog i
individualnog života odvojenih od dosadašnjih heteroseksualnih.
Drugi
razlog zbog kojeg je Zapad ekspresno uveo homoseksualnost među osnovne ljudske
slobode, vezan je za izborno glasanje. Naime organizirane homoseksualne
zajednice predstavljaju značajno biračko tijelo koje nije zanemarljivo. Radi
toga se političari izuzetno trude da ih pridobiju i utrkuju se u predlaganju
zakona i uredbi koje tim zajednicama pašu.
Manipuliranje
zločinima
Novi
svjetski poredak traži od svojih plaćenih slugu da budu do kraja prostituirani
i odvratni prema vlastitoj domovini i narodu. Autor ovog filma dobrano se
potrudio da izvrši zahtjeve svog gospodara. Tako jedan od likova, Albanac,
prikazan kao okorjeli zločinac koji u filmskoj radnji trguje drogom, odlazi
preobraćen u Beograd da brani prava srpskih homoseksualaca. Ono o čemu autor
filma nije htio da govori, to je ubijanje tisuća Srba na Kosmetu od strane
Albanaca nakon NATO okupacije, rasprodaja njihovih organa, uništavanje njihove
kulturne baštine, istjerivanje Srba iz te srpske pokrajine, te u ovom času
svakodnevno ranjavanje i ubijanje Srba koji se nalaze u pravom koncentracionom
logoru sjeverno od Ibra okruženi sa svih strana visokom bodljikavom žicom. Po
kom duhu svetom će se današnji Albanci koji su vršili i vrše sva ta zlodjela,
priključiti Srbima u spasavanju gej populacije u Beogradu?
Isto
tako, u filmu prikazan, okorjeli ustaša za koga su svi Srbi četnici, koji
obožava generala Gotovinu kao svog heroja i koji smatra da sve četnike treba
pobiti, pridružuje se "srpsko-albanskoj koaliciji" u obrani gej
prava. Da nije nestvarno, odvratno i izdajnički, bilo bi smiješno.
Što
se može? Ako netko hoće pare sa Zapada, mora žrtvovati svoj ponos, svoju čast.
Zbog izuzetnih "zasluga" u nipodaštavanju vlastitog naroda, autor
ovog filma zajedno sa Natašom Kandić, Sonjom Biserko i nizom drugih, sličnih
"humanitaraca", vjerojatno će ubrzo postati počasni građani Europske
zajednice.
Kako istinski
ostvariti pojedina ljudska prava
Homoseksualnost
je problem kako za društvo, tako i za one koji ga prakticiraju. Društvo,
naravno, mora biti tolerantno prema tom fenomenu i ne smije na toj osnovi
dozvoliti bilo kakvu diskriminaciju. Ali ova seksualna posebnost je, u najvećem
broju slučajeva, genske prirode koja se može riješiti operativnim zahvatom tako
da žene, s kojima se priroda poigrala, uhvaćene u zamci muškog tijela, postanu
ono što izvorno jesu. Ista je stvar i sa lezbijskom populacijom.
Naravno,
uzroci homoseksualnosti mogu biti i kulturološki vezani bilo za referencijalnu
zajednicu, bilo za traumatizirano djetinjstvo te u takvim slučajevima, ako ne
pomaže psihoterapija, te individue moraju uživati ista prava kao i svi drugi
građani. Najgora varijanta je ipak ona koju "humanitarni" novi svjetski
poredak sada nameće: prezentiranje gej populacije kao maltene vječite
kategorije koja će uglavnom služiti kao sredstvo ideološke manipulacije.