nedjelja, 24. ožujka 2013.

Čestitka pripadnicima Jevrejske zajednice u BiH i regionu praznika Pesah



BIBLIJA: iz Knjige Mojsijeve

“A Gospod reče Mojsiju: Sad ćeš videti šta ću učiniti Faraonu; jer pod rukom krepkom pustiće ih, i isteraće ih iz zemlje svoje.

2 Još govori Bog Mojsiju i reče mu: Ja sam Gospod.

3 I javio sam se Avramu, Isaku i Jakovu imenom Bog Svemogući, a imenom svojim, Gospod, ne bih im poznat.
4 I učinih zavet svoj s njima da ću im dati zemlju hanansku, zemlju u kojoj behu došljaci, u kojoj življahu kao stranci.

5 I čuh uzdisanje sinova Izrailjevih, koje Misirci drže u ropstvu, i opomenuh se zaveta svog.

6 Zato kaži sinovima Izrailjevim: Ja sam Gospod, i izvešću vas ispod bremena misirskih, i oprostiću vas ropstva njihovog, i izbaviću vas mišicom podignutom i sudovima velikim.”


             Uz izraze najdubljeg poštovanja svim pripadnicima Jevrejske zajednice u BiH i u regionu upućujemo iskrene čestitke povodom najstarijeg praznika kojeg Jevreji slave više od tri hiljade godina kao sjećanje na čudesno izbavljenje iz misirskog ropstva, stvaranje jevrejske duhovnosti, nacije i države.

            Želimo da ovaj veliki praznik proslavite u krugu porodice i prijatelja sa puno duhovne radosti i sa nadom u budućnost bez mržnje i nasilja.


             BUEN MOED!