utorak, 13. prosinca 2011.

Došlo doba da se razvod proba


Autor: FOKUS   
utorak, 13 decembar 2011 00:35

Razvod je postao jedno od univerzalnih ljudskih prava zahvaljujući zapadnoj demokraciji. Sve se razvodi: brakovi, narodi, politički entiteti. To je, uostalom, zagarantirano Deklaracijom o ljudskim pravima i slobodama. U članu 1 povelje UN stoji:
THE PURPOSES OF THE UNITED NATIONS ARE:
TO DEVELOP FRIENDLY RELATIONS AMONG NATIONS BASED ON RESPECT FOR THE PRINCIPLE OF EQUAL RIGHTS AND SELF-DETERMINATION OF PEOPLES, AND TO TAKE OTHER APPROPRIATE MEASURES TO STREGTHEN UNIVERSAL PEACE;
Ovaj tekst doslovno znači:
Ciljevi UN su:
Da razvijaju prijateljske odnose među narodima bazirane na poštivanju principa jednakopravnosti i prava na samoopredjeljenje naroda kao i da preduzmu ostale prikladne mjere radi jačanja univerzalnog mira;
Ergo (dakle), a iz teksta jasno proizlazi, da ne samo da narodi imaju pravo na samoopredjeljenje, nego i da to pravo spada među prikladne mjere koje vode jačanju univerzalnog mira!
Tekst koji slijedi govori o razlozima zbog kojih MI i VI treba da se raziđemo, a sve u skladu s Poveljom UN i u cilju mira među narodima u regionu, a i šire.

Zašto prisiljavate one koje mrzite da žive s vama?
Prije nekoliko dana, rekli bi mi, desile su se scene nedostojne čovjeka. Delegacija porodica srpskih žrtava nastradalih u proteklom ratu dolazi kod vas u vaš "multietnički" glavni grad i u vaše "strukturalno dijaloško", a i "nepristrasno" državnom tužilaštvo. A vi, umjesto da ih dočekate domaćinski, izvrijeđate ih:
"Kakve žrtve, kakvi bakrači! Vi ste genocidan narod, agresori, šumski praljudi, divlje zvijeri. Vas ubijati je humanitarni postupak"!
Doduše, vaši nekadašnji NDH "pajtaši" su imali "pjesničkiju" formulaciju za ovakvo stanje srbofobskog duha: "Srbe na vrbe"! A, opet, "Ujka Sem" vaš glavni mentor i zaštitnik u posljednje dvije decenije je, nekad davno, za svoje domaće "neprilike" lansirao krilaticu: "Samo mrtav Srbin je dobar Srbin"! Pardon, ipak se, možda, radilo o Indijancima!
Elem, vi biste htjeli i da se izglasa zakon o kažnjavanju onih koji dovode u pitanje, po vama, genocid u Srebrenici. "Prevarili ste se", reći ćete vi. "Nije po nama, nego po Međunarodnom sudu pravde". Zanimljiv i "nepristrasan" sud! Kao i Tribunal za ex-Jugoslaviju. Kada se, međutim, jedna zemlja, Jugoslavija/Srbija, 1999. agresira na osnovu dokazanih laži i bez naloga Savjeta bezbjednosti i pritom nastrada desetak tisuća civila, a zemlja bude uništena i, kako se prijetilo, "vraćena u 1389.", e onda taj isti MSP kaže kako za takve zločine nije nadležan! Tu nema, dakle, ni zločina, ni genocida! Ovakvo krvoproliće je čak isticano kao "istinski humanitarno"! Pa kako, onda, vjerovati od vas proklamiranoj "apsolutnoj objektivnosti" takvog suda!
Dakle, vi hoćete da svakodnevno nabijate na nos Srbima kako su genocidni, a da oni, presretni, vama povlađuju i da zahvaljuju vašoj velikodušnosti što, uprkos svemu, vi želite da živite s takvim kilerima! Baš je kul!
Uzgred rečeno, vaša je "duhovna majka", kako vi to volite da joj tepate, a koja nas je 500 godina "uspješno civilizirala", pobila barem milijun i pol Jermena, a i sada se krvnički obrušava na jedan drugi narod paleći i ubijajući nemilice. Da, ali te sitnice kod vaše "duhovne majke" vama ne smetaju. Konačno, što je par milijuna ubijenih ljudi prema nečuvenim zlodjelima genocidnih Srba.

Što ćemo sa "Islamskom deklaracijom"?
Znam da ste mislili da smo na "Islamsku deklaraciju" zaboravili. Ali nismo. Što da mi, ne-pravovjerni, radimo s vašim sljedećim, u njoj iznesenim, vjersko-političkim, nepromjenjivim stavovima:
- Dužnost je muslimana da u državi, u kojoj su u većini, uspostave islam kao vjeru i na njoj zasnovan politički sistem;
- Postoji nespojivost islama i neislamskih sistema.
- Nema mira ni koegzistencije između islamske vjere i neislamskih društvenih i političkih institucija.
- Polažući pravo da sam uređuje svoj svijet, islam jasno isključuje pravo i mogućnost djelovanja bilo koje strane ideologije na svom području.
- Nema, dakle, laičkog  principa, a država treba da bude izraz i da podržava moralne koncepte religije.

Mislim da su vaše osnovne koncepcije logične i koherentne i nitko se nema pravo u njih miješati.
Slažem se i sa činjenicom da su neki vaši moralni principi i praksa superiorniji u odnosu na kršćanske.
I svi pametni i dobronamjerni ljudi moraju vašu koncepciju života poštivati.
Ali MI nismo VI.
Vi ćete u ovoj nesretnoj i napaćenoj zemlji vrlo brzo biti u većini. Koristeći NAŠ demokratski princip: jedan čovjek, jedan glas, vi ćete politički ovladati zemljom i, nema sumnje, da ćete htjeti organizirati cjelokupan život po vašim principima. Znam, doduše, da ste kroz povijest bili prema nevjernicima tolerantniji od nas nevjernika prema vama. Ali mi, pripadnici drugih vjera + ateisti, ne želimo biti tolerirajuća manjina, čak i ako nam bude bilo bolje pod vašom upravom nego što je to sada slučaj.
I, povrh svega, jedna činjenica nitko se od vaših lidera nije odrekao Izetbegovićeve deklaracije. A jedan od najvažnijih lidera je Alijin sin Bakir koji tvrdi da ide očevim stopama. Uostalom, kako bi kao pravi musliman i mogao da drugačije postupa? Mi to cijenimo, ali to ne znači da moramo nastaviti živjeti zajedno.

Ketman
Ketman odnosno takija (što na arapskom znači "obezbijediti zaštitu") odnosi se na poseban način odnošenja. Kuran, tvrde poznavaoci, kaže da će Alah cijeniti svakog muslimana po tome što mu je u srcu, a ne što mu je na jeziku.
Svjetski poznati književnik Česlav Miloš je zaključio da su se muslimani u neprijateljskom okruženju kroz historiju ponašali slično poljskim intelektualcima pod staljinističkim režimom: govorili su neistinu i ponašali se neistinito. Prema tome, ketman, onima koji ga primjenjuju, daje osjećaj opravdanosti zbog povijesnih ciljeva koje žele postići.
Bilo bi islamofobićno govoriti o ketmanu kao isključivo muslimanskoj karakteristici. U svakoj civilizaciji se ističu takva ponašanja. Na primjer. ne govori se uzalud o "lukavosti Latina".
Ali mi, u ovim teškim momentima kojima su prethodili krvoproliće i međusobna netrpeljivost, ne možemo si, ako želimo zajedno živjeti, priuštiti ni pretvaranje ni prekrajanje povijesti.
Evo nekoliko "stvarčica" koje vi ističete pred svijetom kao točne, a koje su u najmanju ruku, sporne i kontradiktorne:
- Govorite kako su na ovim prostorima, Hrvati i Srbi, svoju kršćansku vjeru zamijenili u srednjem vijeku sektaškim bogumilstvom; drugim riječima da su odavno, zbog promjene vjere, suštinski prestali biti Hrvati i Srbi. Drugim riječima da nisu, suštinski, oni isti Hrvati i Srbi koji obitavaju Srbiju i Hrvatsku, već da su etnički Bosanci.
- Ne samo da negirate vjersko porijeklo Hrvatima i Srbima nastanjenim na ovim područjima, već i njihov jezik za kojeg tvrdite da je, kao i za vas, zajednički, bosanski.
- Govorite kako je ovo područje kojeg i vi i mi obitavamo, bilo dijelom islamizirano davno prije dolaska Turaka. Želite reći kako vi niste Slaveni-kršćani koji su za vrijeme turske okupacije primili islam, već nastavljači onih koji su davno prije dolaska Turaka tu bili.
- Pred svijetom se predstavljate kao Bošnjaci, dakle zaseban etnos, melanž, mješavina bogumila, ljiljana, kralja Tvrtka i stećaka gdje je islam, religijsko, tek "zadnja rupa na svirali".
Ali vama nacionalnost, stav koji se mora poštivati, ne znači mnogo, tek privremenu formu bitisanja jer je vaš ideal zajednica muslimana u svjetskim razmjerima, a o čemu znakovito govori "Islamska deklaracija" u odgovarajućem poglavlju o naciji i panislamizmu.
Možda vi možete prevariti Zapad tvrdeći kako je vaš cilj Europa i građansko društvo, ali nas ne možete.
Mi, i pritom to ozbiljno mislimo, istinski poštujemo vaše religijsko opredjeljenje i adekvatan način života, ali vi ne dozvoljavate multipolitički suživot tamo gdje ste u većini! Da vas još jednom citiram:
- Postoji nespojivost islama i neislamskih sistema.
- Nema mira ni koegzistencije između islamske vjere i neislamskih društvenih i političkih institucija.
- Polažući pravo da sam uređuje svoj svijet, islam jasno isključuje pravo i mogućnost djelovanja bilo koje strane ideologije na svom području.
- Nema, dakle, laičkog  principa, a država treba da bude izraz i da podržava moralne koncepte religije.

Planetaran, a i naš razlaz
Mnogi ono što se nedavno dešavalo u Sjevernoj Africi te na Bliskom istoku, a pogotovo zahvaljujući "velikom bratu", nazivaju arapskim proljećem. Ali to nije točno, jer se tu radi o islamskom proljeću.
Huntingtonova teza o raskrižju civilizacija, posebno kršćanske i islamske, sve se više profilira. Posvuda se rastajemo. U Africi i Aziji preko revolucija, u Europi preko kraja multikulturalizma.
Na Balkanu se smatralo da se vas može kontrolirati preko Hrvata u zajedničkoj Federaciji, a donekle i preko Srba u drugom entitetu. Ali je onda intervenirao "„američko-bošnjački" Incko sa svojim nelegalnim dekretom putem kojeg vam je omogućio preuzimanje vlasti u Federaciji čime su Hrvati bili neutralizirani. Vi sada pravite osnove vaše dominacije i to je vaše pravo. Ali samim tim, Bosna i Hercegovina postaje nemogućom državom jer se unutar nje jasno i sve više odvajaju dvije civilizacije od kojih svaka želi da zadrži puni identitet. Vrijeme je, dakle, za političko-institucionalni razlaz. I to u ime mira, u najbukvalnijem smislu te riječi. Jer vi ste ti koji sve vrijeme evocirate rat i nasilje. A koliko je poznato, terorističke napade u obliku "izoliranih incidenata" nisu do sada činili ni Hrvati ni Srbi.
P.S. O modalitetima razlaza u sljedećoj kolumni