srijeda, 18. lipnja 2014.

Prljava medijska kampanja



Kako se bliže izbori, prljavština predizborne medijske kampanje dosiže nivo poplave, stravičnije od one koja nas je u realnosti zadesila prošlog mjeseca. Od velikog broja primjera, evo jednog.

Fabrika 'Bimeks' je upropaštena, tvrdi se, pljačkaškom privatizacijom. Ali je takva privatizacija izvedena u distriktu 'Brčko', a njen početak je 2005. godine. Glavni akteri ovakve privatizacije bili su OHR i Vlada Distrikta! Odjednom, određeni medij ubacuje u to Milorada Dodika za kojeg se tvrdi da je prijatelj sadašnjeg vlasnika 'Bimeksa'. Pa se onda hinjski dodaje kako je taj vlasnik opelješio Republiku Srpsku za 11 milijuna maraka!

Ali tih 11 milijuna je vezano za sudsku presudu povodom spora koji datira od 2002., pa nadalje!

Dakle, ni 2002., ni 2005., Dodik nije bio na vlasti. Prema tome, to sve skupa, prema podacima koji su iznijeti, nema veze s njim!

Informacija je, međutim tako iznijeta, da se stiče utisak da je Dodik glavni vinovnik ovih afera.


I drugi primjeri ovih dana, napada na istu ličnost, su jednako prljavi. Novinarska etika je srozana ispod granica najdubljeg blata.

Nećete proći. Ni vi, ni vaši stvarni gospodari.





Nema komentara:

Objavi komentar